Ben je altijd al gepassioneerd door IT?

Is mensen helpen jouw tweede natuur?

Ben jij lauwe koffie al gaan appreciëren omdat je het graag altijd zo goed mogelijk uitlegt?

Driemaal luidop aan het ja-knikken? Dan ben jij dé geschikte persoon om deze bijzondere plek in het hartje van de TracsTribe te veroveren. Tracs Systems is dagelijks in de weer met het uitwerken van innovatieve en duurzame software- en betaaloplossingen op maat van onze klanten. We streven ernaar om de verwachtingen van onze klanten overtreffen en hen te voorzien van de best mogelijke technologische oplossingen.

Om ons customer service team te versterken, zijn we op zoek naar een enthousiaste Helpdesk Medewerker. Als Junior Helpdesk Medewerker ben je het gezicht van onze tribe én de spil in de organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en bent verantwoordelijk voor het bieden van technische ondersteuning en het oplossen van problemen.

Je krijgt de kans om je vaardigheden te ontwikkelen in een dynamische en groeiende organisatie, waar je kunt bijdragen aan de tevredenheid van onze klanten.

Hoe ziet jouw dag er uit?

  • Na het begroeten van je collega’s en slurpen van de nodige caffeïneshots, ga je aan de slag om jouw klanten van de best mogelijke service te voorzien.
  • Aangezien telefonische bereikbaarheid en vlot reageren via mail jouw tweede natuur is, sta je in voor een optimale afhandeling van technische vragen en problemen.
  • Je zal fungeren als eerste aanspreekpunt voor gebruikers die technische problemen of vragen hebben. Complexere problemen verwijs je door naar de juiste specialisten binnen het team.
  • Je werkt nauw samen met jouw collega’s en het ontwikkelingsteam om problemen op te lossen. Je documenteert alle klantinteracties, problemen en oplossingen in het ticketsysteem, zodat ze later kunnen worden geraadpleegd.
  • Als expert geef je onze klanten – met veel plezier – tips & tricks die hun het leven makkelijker maken.

Wie ben jij?

  • Je behaalde een bachelor diploma in ICT.
  • Je bent analytisch.
  • Je bent vlot in omgang. Klanten en collega’s help je met een colgate-smile. Bovendien kan je technische informatie op een begrijpelijke manier uitleggen aan gebruikers.
  • Zowel spreken als schrijven in het Nederlands en Engels zijn voor jou evident. Om ons groeiend Duits klantenbestand te bedienen, deins je er niet voor terug om ‘on the job’ ook de Duitse taal aan te leren.
  • Verder plaats je zonder verpinken een vinkje aan deze persoonlijke & jobgerelateerde competenties:
    • Klantgericht
    • Goesting om veel bij te leren
    • Gezonde communicatieskills om zowel jouw kracht- als werkpunten te kunnen bespreken
    • Analyseren van technische problemen en wensen van de klant
    • Efficiënt klantencontact en -feedback; van informeren tot het geven van opleiding
    • Databanken actualiseren

Waar kan je bij Tracs Sytems op rekenen?

  • Mee het verhaal van een pittige organisatie in volle groei vertellen.
  • Projecten die je uitdagen en trainingen die je up-to-date houden.
  • Hartelijke werksfeer met toffe en gepassioneerde collega’s (die je zelfs zal missen in het weekend :-)). Reken op tijd en stond op een gezellig bedrijfsuitje.
  • Goede verloning & mooie voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, laptop, gsm-abonnement, gezonde soepjes, …).
  • Elke IT’er in de file is er één te veel. Gelukkig is ons hoofdkantoor gemakkelijk bereikbaar in een filevrije omgeving.

Wij gaan de toekomst met een positieve flow tegemoet en hebben alvast een streepje voor met jou erbij.

Van harte welkom bij de TracsTribe!