Tracs Systems nv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scope bij installatie

 

 

 

 

Inhoudsopgave

 

 

Inhoudsopgave. 2

Contactgegevens. 3

Contactgegevens Zaakvoerder/verantwoordelijke. 3

Facturatiegegevens: 3

Contactgegevens carwash: 3

Verantwoordelijkheden: 4

Tracs. 4

Klant: 4

Betaalautomaat. 5

Technische tekening onderkant betaalautomaat. 5

Vragenlijst betaalautomaat. 6

ANPR Camera. 7

Technische tekening ANPR montage. 7

Vragenlijst ANPR. 8

Jetonautomaat. 9

Slagbomen. 9

Shop kassa. 9

Mobiele kassa. 9

Vragenlijst configuratie. 10

Online transacties. 12

Aankoop wastegoed & abonnement. 12

 

 

 

Contactgegevens

Gelieve deze vragenlijst ingevuld terug te bezorgen aan ons zodat wij de nodige voorbereidingen kunnen doen.

Contactgegevens Zaakvoerder/verantwoordelijke

Naam:

Voornaam:

Tel nr.:

Gsm:

Email:

Facturatiegegevens:

Naam:

Adres:

BTW Nr:

Email voor facturen:

Contactgegevens carwash:

Naam:

Voornaam:

Tel nr.:

Gsm:

Email:

 

 

 

 

 

Verantwoordelijkheden:

Tracs

  • Bestellingen hardware levertijd doorgeven aan klant (afhankelijk stock artikel of niet).
  • Voorziet geen switchen en routers tenzij anders afgesproken.
  • Doet geen configuraties van routers en firewall van externe maar zal wel indien nodig het aantal adressen wat nodig zijn doorgeven en ook de poorten die eventueel toegankelijk moeten zijn voor de verschillende componenten.
  • Levert de url’s aan van de Backoffice voor beheer + url voor de website van de klant indien van toepassing

 

Klant:

  • Levert de correct ingevulde contracten aan waar nodig.
  • Voorziet stroom en netwerk waar nodig.
  • Voorziet de sokkels waar nodig met de afgesproken afmetingen enz.. Bv sokkel automaat, slagboom, camera etc.
  • Tracs gebruikt teamviewer met licentie en heeft ten alle tijden toegang nodig voor support.
  • Voorziet patch kabels tenzij anders afgesproken.
  • Tracs gaat geen netwerkkabels trekken, deze dienen door de klant te voorzien worden met voldoende werkbare lengte. Min.. meter reserve

 

 

Betaalautomaat

 

Technische tekening onderkant betaalautomaat

 

Belangrijk om aan beide zijden van de automaat de nodige ruimte te voorzien zodat de deuren open kunnen. (aan beide kant een deur van 43cm breed)

 

 

Vragenlijst betaalautomaat

  1. Staat de betaalautomaat overdekt?

 

  1. Netwerk en Stroom te voorzien door klant. Tracs levert aan hoeveel aansluitpunten nodig.
  2. Netwerk aansluitingen of het met/zonder utp kopje nodig is voor de netwerk verbinding.
  3. Componenten nodig:
    Biljetlezer

Munter

Reader (frid/eid)

Hoppers

Barcodescanner

Etc..

 

  1. Componenten met contracten: bv Valina, Payconiq
  • rekening houden met Payconiq verwerking, deze is momenteel niet bekend à huidige verwerkingstijd soms tot 2 maanden)
  • 2-3 weken verwerkingstijd worldline
  1. Fixed ip adres nodig..

 

 

ANPR Camera

Technische tekening ANPR montage

 

 

Vragenlijst ANPR

  1. Waar dient de camera gemonteerd te worden?

 

  1. Wie voorziet de montagepunten? (proberen rekening houden met de stand van de zon)

 

  1. Moet er een POE switch voorzien worden voor de camera?

 

  1. Fixed ip adres nodig.

 

  1. UTP Kabel niet langer dan 100 meter POE!

 

 

Jetonautomaat

NVT

Slagbomen

NVT

Shop kassa

Stroom/netwerk

Scherm

Pc met toetsenbord/muis – Azerty/Querty

Netwerk/usb printer

Gebruikers

Geldlade

Scanner

Reader

..

 

Mobiele kassa

Tablet

Docking

Wifi

Stroom/netwerk

Netwerkprinter

Gebruikers/pincode

Geldlade

..

Vragenlijst configuratie

  1. Hoe is het netwerk opgebouwd? Contactpersoon? Firma?

 

  1. Ondersteunt het boekhoudpakket een standaard UBL koppeling?

 

  1. Welke contracten zijn gewenst? (zijn er reeds bestaande contracten?)

Online opladingen – Adyen?

Automaat / kassapunt – Payconiq / Bancontact

  1. Waar worden momenteel de tegoeden bij gehouden? Op de kaart of in tegoedendatabase? Graag de nodige zaken om mee te testen.

 

  1. Wij raden aan om een migratie van de tegoeden te laten onderzoeken door ons, op basis van de analyse of dit kan bezorgen wij een kostenraming voor de omzetting, een migratie van het klantenbestand raden wij af. (mogelijkheid voor testkaarten mee te krijgen?)

 

  1. Zijn er ook cadeaubonnen? Kortingen? Andere acties? Zo ja, in welke vorm en graag voorbeelden.
  2. De user interface van de verschillende modules (Shop, bemande kassa, betaalautomaten en publieke website) zal zo goed mogelijk afgesteld worden op de huisstijl van de carwash.
    Welke kleuren / kleurencombinaties zijn gewenst?
  3. Wij ontvangen ook graag het logo van de carwash zowel in kleur als zwart/wit (geen grijstinten) (deze laatste wordt gebruikt als hoofding op de klantentickets)
  4. Welke gegevens mogen er op de facturen vermeld worden?

Openingsuren / rekeningnr. / contactgegevens (adres + telnr.)/Btw nummer

 

 

  1. Welke wasprogramma’s zijn momenteel reeds in gebruik? Per programma ontvangen we graag de naam, eigenschappen (velgenreiniging, dubbele wassing, extra drogen, …) en de prijs. (Wij ondersteunen momenteel geen extra opties per programma (vb: velgenwas op elk programma als optie aanbieden)

Programma 1:
Naam:
Eigenschappen:
Prijs:

Programma 2
Naam:
Eigenschappen:
Prijs:

Programma 3
Naam:
Eigenschappen:
Prijs:

Programma 4
Naam:
Eigenschappen:
Prijs:

  1. Welke oplaad mogelijkheden zijn er voor de geregistreerde klanten en welke bonus verkrijgen ze hierbij? (vb: oplading € 100 + € 10 bonus) graag laadbedragen & bonus.

 

  1. Is er een minimaal / maximaal laadbedrag voor geregistreerde klanten?
  2. Welke loyaliteitsacties lopen momenteel en zouden (indien mogelijk) verder moeten blijven lopen?
  3. Welke abonnement soorten zijn gewenst (optioneel), voor welk(e) programma(‘s) en welke kost hangt hieraan vast?
    Maand abonnement, automatisch verlengdJaar abonnement, manueel te verlengen
  4. Via welke URL kan men de privacy policy van de carwash raadplegen?
  5. Via welke URL kan men de algemene gebruikersvoorwaarden van de carwash raadplegen?

 

 

 

  1. Volgende artikels moeten opgenomen worden in de algemene voorwaarden:

Online transacties

Het autowasbedrijf aanvaardt betalingen met BANCONTACT, VISA en MASTERCARD. Indien u kiest om te betalen met een kredietkaart, wordt het bedrag onmiddellijk na uw bevestiging van betaling van uw kaart gedebiteerd.

Aankoop wastegoed & abonnement

U kan wastegoed zowel online als aan onze automatische kassa’s aankopen/opladen. Op het moment van de transactie worden de facturatiegegevens gebruikt die gekoppeld zijn aan uw wagen. Er worden geen terugbetalingen gedaan na deze transactie.

  1. Inzake papierrollen wordt voor elk toestel één standaard rol voorzien bij installatie.
    Omdat het belangrijk is gebruik te maken van de correcte papiersoort om storingen te vermijden raden we aan om deze papierrollen via Tracs Systems aan te kopen.
    Mochten er papierrollen gebruikt worden die extern aangekocht zijn, zullen eventuele storingen die gevolg zijn van foute papiersoorten niet onder het onderhoudscontract vallen.
    We kunnen bijkomende papierrollen voorzien bij oplevering aan volgende prijzen:

    • PT1000: Per doos van 12 rollen aan €9.95 per rol
    • Metapace Desktop printers: Per doos van 50 rollen aan €4.95 per rol
    • Mobiele bankterminal (Yoximo): Per doos van 20 rollen aan €1.50 per rol

Aantal gewenste rollen bij oplevering

  1. Wij kunnen bepaalde nummerplaten voorzien om onbeperkt te wassen. Dit kan op 2 manieren Een zeer hoog wastegoed (raden we af cfr btw-controle). Een unlimited abonnement zonder kost.

Voor welke nummerplaten is dit gewenst en op welke manier en voor welk wasprogramma?

  1. Worden er nog extra producten verkocht?
  2. Ons systeem beschikt over een help optie. Dit wordt via een puls gestuurd. Wat er met deze puls gebeurt is aan de carwash zelf om te configureren.

 

  1. Is er een grondplan beschikbaar voor het projectbeheer vlotter te laten lopen?
  2. Moeten er nummerplaten toegevoegd worden in het systeem voor personeel of andere om onbeperkt aan de betaalzone door te kunnen rijden?