Time Tracs2020-09-03T16:29:50+02:00

Time Tracs

Zeg vaarwel tegen onnodige administratieve taken en ontzorg jouw medewerkers van onnodige administratieve taken. Time Tracs is een geïntegreerd en beveiligd beheer-, reservering- en rapporteringsysteem voor publieke toegankelijke computers in (openbare) instellingen zoals bibliotheken, universiteiten, hogescholen, openleercentra en cybercafés.

De administratieve rompslomp omtrent het reserveren en beheren van publieke pc’s is verleden tijd. Bovendien worden de computers door Time Tracs beveiligd tegen wijzigingen van instellingen en ongewenste downloads. Met Time Tracs kunnen klanten (gebruikers) van deze instellingen autonoom een computersessie reserveren voor het gratis of betalend gebruik van Microsoft Windows compatiebele toepassingen. De online reservatiemodule kan dan ook perfect geïntegreerd worden met de website van uw cybercafé of bibliotheek. Time Tracs biedt ook een oplossing voor gecontroleerd en betalend printen/internetten.

Time Tracs zal, na notificatie van de gebruiker dat de sessie ten einde is, automatisch de gebruiker uitloggen bij het einde van de sessie en de computer automatisch terug initialiseren met een ‘cleane’ desktop voor de volgende gebruiker.

Voor de beheerders genereert Time Tracs automatisch statistische informatie betreffende het gebruik van de publieke computers.

Time Tracs Touch

Wil je jouw bezoekers contactloos een pc naar keuze laten reserveren? Dan is Time Tracs Touch de oplossing voor jou. De bibliotheekbezoeker kan middels een touchscreen – met overzicht van alle pc’s – de pc naar keuze reserveren. Hier is het eveneens mogelijk om makkelijk en snel aan te geven wanneer de internetsessie kan opstarten.

Dankzij Time Tracs Touch is het mogelijk voor bibliotheekbezoekers om volledig autonoom en contactloos een pc te reserveren. Dit gebeurt op basis van lidkaart-herkenning.

Wat kan je met Time Tracs Touch nog allemaal?

  • automatische opstart via lidkaart, waarbij de identificatie en het beheer van de gebruiker gekoppeld is met het huidige klantenbestand
  • pc’s kunnen visueel ingetekend worden op plattegrond van de bibliotheek
  • koppeling en integratie met het bibliotheekbeheersysteem en met Time Tracs
  • de gemaakte reserveringen zijn per direct (real-time) zichtbaar in de Time Tracs backoffice-toepassing. De gekozen pc kan enkel gedeblokkeerd worden door de gebruiker die deze reservering middels Time Tracs Touch gemaakt heeft
  • tijdwinst en meer overzicht voor bibliotheekpersoneel. Minder overlast aan infobalie
  • toezicht reserverings- en gebruikersactiviteiten, geïntegreerd met de statuslogging en rapporteringsmogelijkheden van Time Tracs
  • eenvoudige beheersbaarheid & overzicht van beschikbare pc’s. Inclusief notificatie aan de gebruiker tot welk moment een beschikbare pc nog gebruikt kan worden o.w.v. een volgende reservatie
Neem vrijblijvend contact op voor meer info!

Een greep uit onze vele referenties

Foto’s

Go to Top