Diensten
De IT wereld evolueert aan een razend tempo. Tracs Systems zorgt ervoor dat al zijn consultants & engineers, dankzij constante training, experts zijn in hun vakdomein.
Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om deze experts in-house, on call of op project basis in te zetten.
Expert
CIO as a Service
Waar loopt je huidige IT-infrastructuur tegen aan? Wat is het toekomstperspectief van je bedrijf? Hoe wil je het verschil maken ten opzichte van je concullega’s? Op basis van een grondige analyse en een horizontale blik door alle afdelingen van je onderneming heen, werkt onze CIO as a Service een duurzaam IT-beleid uit. Automatiseren, integreren en innoveren. We helpen jou met je digitale transformatie. Samen met jou, je business én IT team gaan we aan de slag. Steeds op maat – en vooral exclusief – voor jouw bedrijf. Samen maken we het waar.
Objectieve consultancy
Heb je een blind vertrouwen in je huidige IT-leverancier? Als expert in de wereld van de IT kijken we met een nieuwe bril naar jouw probleem en denken graag pro-actief mee. We analyseren, vergelijken en adviseren. We zijn de ruggensteun van je onderneming. Op lange termijn of voor een tijdelijke opdracht maar steeds objectief en onafhankelijk. Zo ben je zeker dat je kiest voor de juiste oplossing op maat van de noden van jouw bedrijf. Je bewandelt het pad dat voldoet aan jouw toekomstplannen, betaalt een competitieve prijs en hebt vertrouwen in de uitrol.
Opleidingen
“The more you learn, the more you learn that you have a lot to learn.” We hechten enorm veel belang aan het correct opleiden van onze klanten. Een product is enkel efficiënt als de gebruiker weet hoe het werkt. We bieden opleidingen voor standaard toepassingen maar ook voor een breed IT-beheer. De ins en outs van Outlook ontdekken die jou het dagelijks leven op de werkvloer een stuk eenvoudiger maken? Benieuwd hoe je een efficiënte interne communicatieflow kan creëren? Jouw medewerkers bewust leren omgaan met security binnen het bedrijf? Tracs Systems heeft een brede scope binnen de IT-wereld. We hebben de juiste expertise in huis en kunnen onze kennis op mensenmaat overbrengen. Never stop learning.
Support
Managed support
Dankzij slimme monitoring tools zorgen wij voor een proactief IT-beheer. Zo kunnen we problemen vaststellen alvorens je ze opmerkt. Is je harde schijf vol, loop je achter met belangrijke updates of dreigt er iets mis te gaan? Onze servicedesk wordt automatisch ingelicht en voorkomt het probleem.
Servicedesk
De servicedesk van Tracs Systems ontzorgt jouw eigen IT-medewerkers door de eerstelijnszorg op zich te nemen. We helpen je ‘remote’ verder en begeleiden je stapsgewijs. Waar onze servicedesk voor garant staat? We helpen je onmiddellijk en uiterst efficiënt verder. Geen wachtrijen, niet wachten op het aanmaken van een ticket of terugbelbeloftes. Indien je contact opneemt met de servicedesk van Tracs Systems, krijg je direct iemand aan de lijn met kennis van (jouw) zaken.
On-site support
We kunnen jouw IT steeds beter op afstand beheren. Toch is het voor sommige acties noodzakelijk om fysiek aanwezig te zijn. Ons team van system engineers staat te springen om jou – ook op locatie – verder te helpen.